Tankar snurrar i huvet

tankarna snurrar i huvet som fan.. man säger att man ska följa sitt hjärta men jag vet inte vilken väg mitt hjära vill gå...

Hey!

Jag och Ellinor är hos mig nu! hon står i dushen och tvättar håret oh gör säg "frech" till SKOLAVSLUTNINGEN imorgon! Men hon ska sova hos mig ikväll så ska vi göra oss årdning ihop imorgon! Ska kanske få låna pappas kamera iallafall... HOPPAS! Men nu har hon dushat klart så ska hoppa in i dushen me! Men snart ska vi också tjocka oss med Fluff och Nutella :D Jag vet att vi är tjocka! Men det får man vara på en torsdag dagen innan skol avslutningen! Jaja! hörs! Blogg u later!

Nikita♥


Kommentarer från andra♥

Skriv istället för oh läsa här :D ♥:

Namn:
V.I.P ? ♥

E-postadress: (hemligt för andra såklart♥)

Vad heter din Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0