Rix-FM Festivalen!

Tjhääna!



Kom hem för typ en timme sen, Direkt efter det senaste inlägget så ringde Jessica mig och sa att jag skulle dra me till Rix-FM Festivalen! Fast Jessica och Julia var redan där, Så pappa körde mig akut till Kulla vägskäl och så drog jag dit! Det var helt okej där, inte det bästa.. ganska dåligt facktist.. Så de var ju synd, men ja! Bättre en att sitta hemma framför en tv! Efter festivalen så drog Julia hem och jag oh Jessica drog till Pappas resturang, mamma jobbade så vi tog en varsin cola och delade på lite chilli nötter :) (Mamma och pappa jobbar på samma jobb)  Men efter typ 20 minuter så var vi tvungna att kila vidare med tunnerbanan mot gullmarsplan! Jessicas syrra bor där! Hon har nyss flyttat in, och så var Jessicas mamma där, Men vi fika lite, kolla lägenheten och så! Den var jätte fin och stor för att vara första lägenheten!  Men sen så åkte vi med Jessicas mamma hem, hon skjussa hem mig, så ah! slapp ta bussen skönt nog! Men imorgon är de skola igen ja.. SKIT KUL! NOOT!! Börjar 9, men måste ändå gå upp kl 5 för ja ska ducha! Har inte duchat på hela helgen, har ätit massa godis så har jätte flottit hår! KUL! Men just nu ligger jag oh smsar med Elin den godingen! Vi snackar mycket om sommaren oh massa!

Ska ta oh försöka fixa en ny header till bloggen också! Någon som kan hjälpa till? Kommentera eller Maila på facebook! Men ha det gött!

Nikita ♥


Kommentarer från andra♥

Skriv istället för oh läsa här :D ♥:

Namn:
V.I.P ? ♥

E-postadress: (hemligt för andra såklart♥)

Vad heter din Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0