Hemma från bästavän

Tjheena!

 

Är hemma nu, sov ju hos bästavän igår och hade det så mysigt!
Vi käka godis snacka mycket oh allt! Vi va ute på promenad runt hästskoringen! Så plockade vi upp Bea påvägen! Så vi var vell ute i en timme? Vi kom vell hem vid 22.30 typ? Och vi lämnade Bea hos henne påvägen hem också! Har ju inte sett hennes nya rum förut, så såg det igår! JÄVLAR vad fint det är! Dröm rummet.. Men Ja, När jag kom hem från Annie så åkte ja pappa och mina två syskon till XXL och köpte en cyckel och hjälm till min syster! Men så kom vi hem så skulle jag registrera mitt GULDKORT, MEN så hade jag glömt hela plånboken hos Annie.. FAN så Annie får ge mig det imorgon på bussen!

Det blev dock inga bilder igår bråpå trötthet! Men kanske blir bilder nästa vecka! Men på fredag är det ju skol avslutning! Och jag ska få låna pappas kamra! Ska fota jätte mycket, så blir mycket bilder med kompisar, och en massa mer!
Inte mycket mer att skriva till er! Ha det så bra så hörs vi senare!


Tagen av Bianca

 www.justmebianca.blogg.se 


Kommentarer från andra♥

Skriv istället för oh läsa här :D ♥:

Namn:
V.I.P ? ♥

E-postadress: (hemligt för andra såklart♥)

Vad heter din Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0