Detta är varför jag inte bloggar så mycket

Tjenixen!
Var ett tag sen, Hehe!


Jag vill bara förklara varför jag inte bloggar så mycket, Mycket? jag bloggar inte alls HAHA
Jo men det är så att jag har tröttnat på bloggen och jag glömmer bort den! Men om jag stänger ner bloggen så får jag panik och måste starta en igen!
 Så jag kommer ha denhära bloggen kvar, Jag ska börja blogga när jag vill och känner för att blogga! Så om jag har tråkigt eller något så går jag in på bloggen och gör ett litet inlägg då! Så det kommer att komma inlägg lite då och då! Jag kanske lägger in lite bilder med kompisar eller lite dikter eller något! Jag kommer skaffa olika kategorier som kan heta t.e.x
Dikter
Bilder
Länkar
Fritid
Bästa

Ja kanske typ det? Så ja! Det är helt enkelt bara ta oh kika in lite då och då!
Men Annars hittar ni mig på facebook!


Om jag inte känner er och ni addar mig på facebook så kommer jag inte att acceptera, ni får skicka Mail på facebook istället!

Men gör ett inlägg om typ 10 minuter om va jag ska göra senare idag!

Nikita♥


Kommentarer från andra♥

Skriv istället för oh läsa här :D ♥:

Namn:
V.I.P ? ♥

E-postadress: (hemligt för andra såklart♥)

Vad heter din Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0